PDA

View Full Version : Traffic Shaping στο linux

Chris Kaf
11-03-2007, 17:04
Είναι μια πονεμένη ιστορία και έχει ρωτηθεί πολλές φορές ο τρόπος να βάλεις ορια στην ταχύτητα ανεβάσματος/κατεβάσματος στο linux αν είσαι αρχάριος. Και επειδή και εγώ είμαι αρχάριος και εντελώς άσχετος με το πως διαχειρίζεται τις συνδέσεις το λειτουργικό, θα ήθελα τα φώτα σας αν σας είναι εύκολο.
Μετά απο ψάξιμο στο νετ, βρήκα ένα script που λέγεται wondershaper, το οποίο κάνει τη δουλειά του καλά. Όμως εκτός απο τη σύνδεση στο νετ, περιορίζει κ τη σύνδεση στο τοπικό δίκτυο με αποτέλεσμα τα αλλα 2 πισιζ να επικοινωνούν μετα βίας μαζί μου. Το wondershaper θα το βρείτε εδω: http://lartc.org/

Έχετε να προτείνετε κάποιο άλλο πρόγραμμα/σκριπτ με περισσότερες δυνατότητες ή κάποιον τρόπο να εξαιρέσω τις ΙΡ του τοπικού δικτύου απο το wondershaper? Εσείς με τι κάνετε Traffic Shaping/Limiting?

Υποσημείωση: Ο κύριος λόγος που το χρειάζομαι είναι το DC++ το οποίο δε δίνει τη δυνατότητα να βάλεις όριο στο upload με αποτέλεσμα να γονατίζει η σύνδεση
Υποσημείωση2η: Απαντήσεις του τύπου "Μη βάζεις όριο με εξωτερικά προγράμματα" δε θα γίνουν αποδεκτές , αφού δε μπορω να βάλω με "εσωτρικά" και η μόνη λύση είναι να βάλω γενικά όριο στο upload (οχι?)
Υποσημείωση 3η: Αφήνομαι στο έλεός σας :081:

Chris Kaf
12-03-2007, 19:53
Ρε παιδιά γιατί δε φαίνονται στα Recent Threads τα ποστ στον τομέα Linux? Έχουμε χάσει support κ support ετσι εμείς οι νέοι :|

WAntilles
12-03-2007, 20:15
Υποσημείωση: Ο κύριος λόγος που το χρειάζομαι είναι το DC++ το οποίο δε δίνει τη δυνατότητα να βάλεις όριο στο upload με αποτέλεσμα να γονατίζει η σύνδεση
Υποσημείωση2η: Απαντήσεις του τύπου "Μη βάζεις όριο με εξωτερικά προγράμματα" δε θα γίνουν αποδεκτές , αφού δε μπορω να βάλω με "εσωτρικά" και η μόνη λύση είναι να βάλω γενικά όριο στο upload (οχι?)

Να το πετάξεις το DC++ και να βρεις άλλον p2p client.