View Full Version : Vampire The masquerade: Bloodlines
Chris Kaf
21-12-2004, 02:46
Το έπαιξε κανείς εκτός απο μένα? Τον τελευταίο μήνα έχω φάει τρελλό κόλλημα. Είμαι σοβαρά γιατρε?
Αμα το κατεβαζε(εχει κολλησει στο 90%)καλα θα ηταν.
Απο οτι εχω δει σε reviews πρεπει να ειναι καλο παιχνιδι.:003: :003:
maddoctor
21-12-2004, 15:15
Αμα το κατεβαζε(εχει κολλησει στο 90%)καλα θα ηταν.
Απο οτι εχω δει σε reviews πρεπει να ειναι καλο παιχνιδι.:003: :003:
Υποθέτω το κατεβάζεις για να έχεις ένα αξιόπιστο backup του αυθεντικού παιχνιδιού που έχεις...σωστά!? :024: :003:
Υποθέτω το κατεβάζεις για να έχεις ένα αξιόπιστο backup του αυθεντικού παιχνιδιού που έχεις...σωστά!? :024: :003:
LOOOOOL!!!Εννοείται doctor… πάντα κρατάμε τα original στο κουτάκι τους για να μην χαλάσουν... :003:
Το έχω από την πρώτη μέρα της κυκλοφορίας του αλλά δεν το έπαιξα ακόμα γιατί είχα φάει κόλλα με το Half Life 2…
Τώρα που το τερμάτισα θα αρχίσω το bloodlines…
_daemon_
21-12-2004, 20:26
για πειτε να μαθαινουμε αν αξιζει, να κατεβασουμε και εμεις κανενα backup του αυθεντικου μη σκονιστει :p
kamenoss
21-12-2004, 20:34
το παιχνιδι μαμαει και δερνει.Βεβαιως εχει πολλα bugs και ενα τρελο memory leak οποτε θα χανει κατι φρέιμς εκτος και αν εχεις 1,5 gb ram
ειναι τρελα εθιστικο προσοχη!!!!!
_daemon_
21-12-2004, 20:56
το παιχνιδι μαμαει και δερνει.Βεβαιως εχει πολλα bugs και ενα τρελο memory leak οποτε θα χανει κατι φρέιμς εκτος και αν εχεις 1,5 gb ram
ειναι τρελα εθιστικο προσοχη!!!!!
απο requirements πως παει;
kamenoss
21-12-2004, 21:41
με αθλον 2800 και gf μχ440 παει καλα.
αν δεν ειχε αυτο το μεμορυ λικ θα πηγαινε πολυ καλα
απαιτησεις cpu 1200 mhz και πανω και προτεινόμενη ram 512
καρτα γραφικων συμβατη με dx8
_daemon_
21-12-2004, 21:51
με αθλον 2800 και gf μχ440 παει καλα.
αν δεν ειχε αυτο το μεμορυ λικ θα πηγαινε πολυ καλα
απαιτησεις cpu 1200 mhz και πανω και προτεινόμενη ram 512
καρτα γραφικων συμβατη με dx8
:D ωραια, παω να κατεβασω το backup μου, δε θελω να δει ο ηλιος το original :096: :120:
varelasj