View Full Version : Πρόβλημα με Archlinux
rollercoaster
17-09-2009, 08:32
Γειά σε όλους. Εχω ένα παλιό laptop (acer aspire 3620) και αποφάσησα να εγκαταστήσω το arch. Είμαι σχετικά αρχάριος στο linux παρ' όλα αυτά κατάφερα να το εγκαταστήσω και και να κάνω και τις απαραίτητες ρυθμήσεις. Όλα καλά εκτός από ένα πρόβλημα: μετά απο περίπου 5 λεπτά αφού εχω κάνει login σε kde 4.xx σερνετε λες και είναι όλα σε slow motion. Το ίδιο πρόβλημα το είχα και παλίοτερα στο εν λόγω laptop όταν είχα κάνει update από kde 3.xx σε kde 4.xx (τότε είχα sidux).
Που μπορεί να οφείλεται αυτό?
DarthMoul
17-09-2009, 10:02
Όταν σέρνεται ένα μηχάνημα, οι κύριοι λόγοι μπορεί να είναι κάποιοι από τους παρακάτω:
1) Λόγω disk i/o.
2) Λόγω μεγάλου cpu load
3) Λόγω δικτύου.
Αν δεν συμβαίνει τίποτα από τα παραπάνω, αρχίζεις πια να ψάχνεις το hardware. Αν έχεις μόνο 512 MB μνήμης, το kde4 ζορίζει πολύ την μνήμη και θα αρχίσει το swap. Μπορείς να δοκιμάσεις κάποιο άλλο πιο ελαφρύ περιβάλλον. Για τέτοιες μηχανές ιδανικό είναι το xfce.
Αν θέλεις την γνώμη μου, από τις καλύτερες διανομές για να ξεκινήσει κανείς με Linux είναι η Fedora.
rollercoaster
17-09-2009, 22:25
Όταν σέρνεται ένα μηχάνημα, οι κύριοι λόγοι μπορεί να είναι κάποιοι από τους παρακάτω:
1) Λόγω disk i/o.
2) Λόγω μεγάλου cpu load
3) Λόγω δικτύου.
Αν δεν συμβαίνει τίποτα από τα παραπάνω, αρχίζεις πια να ψάχνεις το hardware. Αν έχεις μόνο 512 MB μνήμης, το kde4 ζορίζει πολύ την μνήμη και θα αρχίσει το swap. Μπορείς να δοκιμάσεις κάποιο άλλο πιο ελαφρύ περιβάλλον. Για τέτοιες μηχανές ιδανικό είναι το xfce.
Αν θέλεις την γνώμη μου, από τις καλύτερες διανομές για να ξεκινήσει κανείς με Linux είναι η Fedora.
1gb ram εχω και 3gb swap. Πώς μπορώ να τσεκάρω ποιό απο τα παραπάνω φταίει?
Chris Kaf
18-09-2009, 02:19